Friday, 24 July 2015


"Kekal Kurus dan sihat selepas hari raya.."

Wassap/wechat 019-5494399-IRA

"408jam anda k.ur.us dengan sihat!"


"akak dah makan garcinia ni selera makan memang kurang sgt.. nafsu nak makan tu xde.. first day akak makan 2 biji.. 2 hari akak x lalu mkn dik.hepy je tgk perut kempis.. yela bahan semua herba mmg susah nk jumpa herba yg cpt effect mcm garcinia herbal ni"

Kelebihan Garcinia ® :

✔ Kesan KETARA seawal 1 minggu

✔ menghentikan selera makan

✔ Menyekat pertambahan berat badan

✔membaiki sistem pengahadaman
✔Membakar lemak dengan pantas secara semulajadi
✔ Tiada kesan sampingan yang memudaratkan anda
✔ Menghalang pembentukan lemak berlebihan
✔ Meningkatkan metabolisme badan untuk membantu bakar
lemak
✔ Membuang toksin dalam badan
✔ Tiada masalah kulit menggelebeh
✔ Tanpa perlu bersenam
✔ Membantu mengekalkan berat badan secara sihat (untuk yang dah kurus)


Diluluskan KKM (NO MAL15040029T)
Ingridient:
✔Teh hijau
✔Asam Gelugur (Garcinia)
✔Guarana
✔Aloevera
✔Fructus Citrus (limau Nipis)

Sunday, 19 July 2015

GARCINIA HERBAL PLUS : TESTIMONI


Wassap/wechat 019 5494 399-IRA

TELAH TERBUKTI OLEH RAMAI PENGGUNA !!! TUNGGU APA LAGI..DAPATKAN SEGERA... 




Pastikan anda menggunakan produk yang selamat dan disahkan oleh KKM. Garcinia dah ada KKM, jangan ragu-ragu lagi untuk menggunakan GARCINIA HERBAL PLUS 500MG!!

Wassap/wechat 019 5494 399-IRA


GARCINIA HERBAL PLUS 500MG



Kelebihan Garcinia ® :
✔ Kesan KETARA seawal 1 minggu
✔ menghentikan selera makan
✔ Menyekat pertambahan berat badan
✔membaiki sistem pengahadaman
✔Membakar lemak dengan pantas secara semulajadi
✔ Tiada kesan sampingan yang memudaratkan anda
✔ Menghalang pembentukan lemak berlebihan
✔ Meningkatkan metabolisme badan untuk membantu bakar
lemak
✔ Membuang toksin dalam badan
✔ Tiada masalah kulit menggelebeh
✔ Tanpa perlu bersenam
✔ Membantu mengekalkan berat badan secara sihat (untuk yang dah kurus)

Wassap/wechat 019 5494 399-IRA

Diluluskan KKM (NO MAL15040029T)





Ingridient:
✔Teh hijau
✔Asam Gelugur (Garcinia)
✔Guarana
✔Aloevera
✔Fructus Citrus (limau Nipis)

Wassap/wechat 019 5494 399-IRA

Kelebihan Garcinia ® :
✔ Kesan KETARA seawal 1 minggu
✔ menghentikan selera makan
✔ Menyekat pertambahan berat badan
✔membaiki sistem pengahadaman
✔Membakar lemak dengan pantas secara semulajadi
✔ Tiada kesan sampingan yang memudaratkan anda
✔ Menghalang pembentukan lemak berlebihan
✔ Meningkatkan metabolisme badan untuk membantu bakar lemak
✔ Membuang toksin dalam badan
✔ Tiada masalah kulit menggelebeh
✔ Tanpa perlu bersenam
✔ Membantu mengekalkan berat badan secara sihat (untuk yang dah kurus)

Diluluskan KKM (NO MAL15040029T)



GARCINIA HERBAL PLUS 500MG:PRODUK ASAM KEPING DIKOMERSIALKAN



Kelebihan Garcinia ® :

✔ Kesan KETARA seawal 1 minggu

✔ menghentikan selera makan

✔ Menyekat pertambahan berat badan
✔membaiki sistem pengahadaman
✔Membakar lemak dengan pantas secara semulajadi
✔ Tiada kesan sampingan yang memudaratkan anda
✔ Menghalang pembentukan lemak berlebihan
✔ Meningkatkan metabolisme badan untuk membantu bakar
lemak
✔ Membuang toksin dalam badan
✔ Tiada masalah kulit menggelebeh
✔ Tanpa perlu bersenam
✔ Membantu mengekalkan berat badan secara sihat (untuk yang dah kurus)

Wassap/wechat 019 5494 399-IRA


Diluluskan KKM (NO MAL15040029T)
Ingridient:
✔Teh hijau
✔Asam Gelugur (Garcinia)
✔Guarana
✔Aloevera
✔Fructus Citrus (limau Nipis)



KURUS DAN SIHAT DALAM MASA 408Jam!!!




"408jam anda kurus dengan sihat!"

Wassap/wechat 019 5494 399-IRA

"akak dah makan garcinia ni selera makan memang kurang sgt.. nafsu nak makan tu xde.. first day akak makan 2 biji.. 2 hari akak x lalu mkn dik.hepy je tgk perut kempis.. yela bahan semua herba mmg susah nk jumpa herba yg cpt effect mcm garcinia herbal ni"

Kelebihan Garcinia ® :
✔ Kesan KETARA seawal 1 minggu
✔ menghentikan selera makan
✔ Menyekat pertambahan berat badan
✔membaiki sistem pengahadaman
✔Membakar lemak dengan pantas secara semulajadi
✔ Tiada kesan sampingan yang memudaratkan anda
✔ Menghalang pembentukan lemak berlebihan
✔ Meningkatkan metabolisme badan untuk membantu bakar lemak
✔ Membuang toksin dalam badan
✔ Tiada masalah kulit menggelebeh
✔ Tanpa perlu bersenam
✔ Membantu mengekalkan berat badan secara sihat (untuk yang dah kurus)


Diluluskan KKM (NO MAL15040029T)

Ingridient:
✔Teh hijau
✔Asam Gelugur (Garcinia)
✔Guarana
✔Aloevera
✔Fructus Citrus (limau Nipis)